Under februari bytte KL Media namn till RÄTT KOMMUNIKATION. Marthina Knutsson som är VD på
RÄTT KOMMUNIKATION berättar att det nya namnet speglar verksamheten på ett tydligare sätt än vad det förra
namnet gjorde. Dessutom har företaget börjat utbilda inom försäljning och telefonkommunikation samt investerat i ett enkätsystem online.
Företaget har funnits i fyra år i maj och har nyligen flyttat in i Swedbanks före detta lokaler i Bodafors. Företaget hjälper bland annat sina uppdragsgivare att hitta nya kunder. Just nu består företaget av fem medarbetare som jobbar i verksamheten. Alla medarbetarna har mångårig och gedigen erfarenhet av kundkommunikation. Våra specialområden är kontakter via telefon, kalla samtal och att skapa långsiktiga relationer.
Nytt är säljutbildningar för företag
Företaget ägs och drivs av Marthina Knutsson som har jobbat med kommunikation och kundrelationer sedan 2001.
– Drivkraft, pålitlighet och målinriktning har kännetecknat verksamheten från starten och är idag en viktig del av företagskulturen. Vi erbjuder bland annat besöksbokning, marknadsundersökning och uppföljning på utskick. Nytt för i år är
att vi anordnar säljutbildningar för företag, där jag och en samerbetspartner håller i utbildningarna tillsammans, berättar Marthina.
Investerat i ett enkätsystem
RÄTT KOMMUNIKATION har nyligen investerat i ett enkätsystem som kan hjälpa företag och organisationer att ta reda på vad deras kunder egentligen tycker om dem, detta i form av marknadsundersökningar via e-post.
– Tanken med enkätsystemet är att vi även ska kunna erbjuda våra kunder onlineenkäter ett komplement till de telefonintervjuer vi gör idag. Antingen loggar kunden in i vårt system och sköter sin undersökning eller hjälper vi till
med hela projektet. Idag jobbar vi långsiktigt med våra uppdragsgivare och ses ofta som en extern del av kundens verksamhet och organisation. Vi som arbetar på RÄTT KOMMUNIKATION sätter oss snabbt och effektivt in i våra uppdragsgivares verksamhet och representerar dem i telefon utemot deras nya och befintliga marknad, säger Marthina.
Text: Anna Svensson
RÄTT KOMMUNIKATION berättar att det nya namnet speglar verksamheten på ett tydligare sätt än vad det förra
namnet gjorde. Dessutom har företaget börjat utbilda inom försäljning och telefonkommunikation samt investerat i ett enkätsystem online.
Företaget har funnits i fyra år i maj och har nyligen flyttat in i Swedbanks före detta lokaler i Bodafors. Företaget hjälper bland annat sina uppdragsgivare att hitta nya kunder. Just nu består företaget av fem medarbetare som jobbar i verksamheten. Alla medarbetarna har mångårig och gedigen erfarenhet av kundkommunikation. Våra specialområden är kontakter via telefon, kalla samtal och att skapa långsiktiga relationer.
Nytt är säljutbildningar för företag
Företaget ägs och drivs av Marthina Knutsson som har jobbat med kommunikation och kundrelationer sedan 2001.
– Drivkraft, pålitlighet och målinriktning har kännetecknat verksamheten från starten och är idag en viktig del av företagskulturen. Vi erbjuder bland annat besöksbokning, marknadsundersökning och uppföljning på utskick. Nytt för i år är
att vi anordnar säljutbildningar för företag, där jag och en samerbetspartner håller i utbildningarna tillsammans, berättar Marthina.
Investerat i ett enkätsystem
RÄTT KOMMUNIKATION har nyligen investerat i ett enkätsystem som kan hjälpa företag och organisationer att ta reda på vad deras kunder egentligen tycker om dem, detta i form av marknadsundersökningar via e-post.
– Tanken med enkätsystemet är att vi även ska kunna erbjuda våra kunder onlineenkäter ett komplement till de telefonintervjuer vi gör idag. Antingen loggar kunden in i vårt system och sköter sin undersökning eller hjälper vi till
med hela projektet. Idag jobbar vi långsiktigt med våra uppdragsgivare och ses ofta som en extern del av kundens verksamhet och organisation. Vi som arbetar på RÄTT KOMMUNIKATION sätter oss snabbt och effektivt in i våra uppdragsgivares verksamhet och representerar dem i telefon utemot deras nya och befintliga marknad, säger Marthina.
Text: Anna Svensson